Založ si blog

Keď pseudointelekt požiera zdravý rozum. . . dnes o dámskych vložkách

Netušil som, že druhý diel tohto seriálu vyjde tak skoro. Ale takýto matroš som si nemohol nechať ujsť. Koniec koncov posúďte sami :

Istá firma, vyrábajúca dámske vložky s názvom „Vždy“, po našom „Furt“ /preložené z anglického originálneho názvu – aby som nespôsobil prípadné problémy adminovi portálu Pravda/ sa zaviazala, že od roku 2020 odstráni zo svojich obalov ženský symbol „Venuše“. A to na naliehanie transgender aktivistov, podľa ktorých takéto značenie nie je inkluzívne, pretože nie všetci ľudia, ktorí menštruujú sa identifikujú ako ženy.

Kľúčové slovné spojenie je „sa identifikujú“. To znamená, že technicky sú to stále ženy s maternicou. Pre tých, ktorí tomu nerozumejú, vysvetlím. Je to ako keď niekto šoféruje Fábiu, ale myslí si, že riadi Porsche, lenže sedí vo Fábii. Aby ma niekto nechápal zle, nič proti transformerom, ide mi len o „technickú špecifikáciu podvozku“. Doteraz som si myslel, že menštruácia je neoddeliteľnou súčasťou ženskej hormonálnej a pohlavnej sústavy. Ale nie, všetko je inak. Svet sa zmenil.

Víťazom dnešnej časti je manažment výrobcu dámskych vložiek, a to konkrétne za vyjadrenie, že po 35 rokoch, počas ktorých cielili svoju kampaň na ženy, odstránia logo Venuše, aby sa mohli vydať cestou rozmanitosti a inklúzie, lebo si uvedomili, že nie všetci, ktorí menštruujú a potrebujú vložku sa identifikujú ako ženy.

35 rokov marketingu, kampaní a investovaných peňazí a kvôli cca 0,3 % žien čo sa nevedia identifikovať sa vykašlú na 99,7% žien, ktoré ich výrobky používajú pravidelne, a ktoré týmto krokom úplne odignorovali. A do toho prichádzajú feministky, ktoré avizujú protestný  prechod na inú značku. Úžasné.

Čakám kedy príde firma vyrábajúca pampersky s tým, že ju niekto požiada, aby z obalu odstránila fotku dieťaťa, lebo nie každý kto nosí plienky sa identifikuje ako dieťa (odborný pomenovanie tejto úchylky, kde dospelý nosí plienky je anaklitizmus).

V žiadnom prípade to neodsudzujem, a môj názor je, že každý ma právo na vyjadrenie svojej sexuality, pokiaľ je to v medziach slušnosti a zdravého rozumu. Ja len, že či sa tí aktivisti necítia trápne, že kvôli ich sebectvu prišlo 99,7% žien o svoj symbol.

Možno si poviete, načo to riešim, keď som chlap. No, lebo som trochu v strese, keďže som sa dozvedel, že najnovšie už nemenštruujú len ženy.

Tak sa trochu ukľudnime – dnes o trestoch za korupciu

31.01.2024

Zamyslel som sa nad vyjadrením predsedníčky poslaneckého klubu KDH pani Holečkovej, že vo Fínsku mali za päť rokov jeden trestný čin korupcie, zatiaľ čo na Slovensku ich bolo 150. Ako ďalej pokračovala: „naozaj mi chcete páni povedať, že keď tu niekto na Slovensku zoberie úplatok 150 tisíc eur, dneska by dostal 10-15 rokov, potom keď prejde táto hanebná novela, tak čo [...]

Vďaka Igor, vďaka!

26.05.2020

Ďakujem pán premiér, že ste vyhral voľby a zostavil túto vládu. Len vďaka tomu, čo tu zažívame posledné týždne, som si spomenul na starý rockový vypalovák, ktorý sa hrával v našich kluboch. VĎAKA IGOR, VĎAKA !!! :

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 44
Celková čítanosť: 177834x
Priemerná čítanosť článkov: 4042x

Autor blogu